fredag 27. februar 2009

Tapeter i fleng

BUHU!! :( Pakken kom til riktig by - men ble liggende i en postbil til mandag morgen... :(
Men men.... Til og med jeg forstår at det ER ikke verdens undergang...;) Og min kjære svigermor har lovt å fikse noen som kan ta den med litt senere...og ellers kan jeg vel alltids vente til påske også....da shø...:)

Legger ut litt tapetbilder jeg siden jeg ikke har så mye annet å blogge om. Vasker litt til helga før jeg reiser på en kort konsernweekend i Trondheim gjennom jobb. Kultur, god mat og drikke, konsert og hotellovernatting..:) Helt gratis - ikke verst det - er ikke mer prinsipiell enn at jeg takker ja til sånt! :)

Her kommer noen fine tapeter fra Laura Ashley:








Og her er en mengde andre lekre tapeter! Fra tapetorama....















Får lyst til å tapetsere hele huset! Men skulle helst hatt nytt hus med fine nye vegger og høyere under taket først - så det får vente litt.. Men en vegg i stua kanskje...:)

2 kommentarer:

  1. herlige tapeta... elske den blå med kandelaber på sia.. ha ei fin helg :) heldig du

    SvarSlett
  2. hei Venke :-)

    Du har vunnet premie hos meg :-D
    sender du meg adressen din til synh@online.no så kommer det pakke i posten.

    Klem, Nostalgia

    SvarSlett