søndag 22. mars 2009

Veggord

Veggord er jo i tiden som aldri før - og jeg måtte også ha noe å pynte veggene mine med.
Fant masse fine på My First room her en kveld:
Jeg kjøpte denne;

og denne;

Den har jeg planer om å bruke til en fotovegg. Den i midten og bilder i sorte rammer med hvit passpartour rundt. Tror jeg blir stilig! Mitt eneste problem er at veggen jeg har igjen til et slikt formål gjerne skulle vært litt større..






Jentene fikk navnet sitt som jeg tenkte ha på dørene til rommet deres.




og denne som betyr "i vin er sannheten" skal jeg ha i kjellerstua når den etter hvert blir pussa opp..
Marte som har den nye og fine bloggen her kjøpte også en sånn som hun skal ha i vinstua si. Har dere hørt noe så genialt?! Mange hadde jo finstue før i tida men en vinstue er jo mye bedre!

6 kommentarer:

  1. Flotte veggord!
    Kommer til å bli lekkert hos deg:-)

    Ha en fortsatt fin søndag!

    SvarSlett
  2. In vino veritas, haha passande mening bredvid vinstället =)

    SvarSlett
  3. Nydelige veggord...
    Er de sånne som bare selve bokstavene kommer på veggen og ikke plastikken rundt. Hvis du skjønner hva jeg mener ;)

    Klem,Kari

    SvarSlett
  4. Gleder meg..til de kommer.
    Bli sikkert KJEMPE stilig....)))

    SvarSlett
  5. kjempe fine veggodr. æ ska å bestill nånn fine på nette... vil ha nånn som e litt større enn dem æ allerede har:) ska ta en titt på dne sia der..

    SvarSlett
  6. Så flotte veggord. Er det slike sjablonger eller stickers?

    SvarSlett