tirsdag 10. mars 2009

Stoff og stil

Nå skal jeg bli sydame :)
Ble helt hekta etter at jeg sydde gadiner til do, så nå skal jeg prøve meg mer. Har bestilt lin og blonde til putetrekk men jeg gir meg ikke der...


Tenkte prøve meg på kjoler til jentene...
Har bestilt dette mønsteret fra Stoff og stil (veldig innholdsrik nettbutikk!)



Jeg har kjøpt tre forskjellige fleecepledd på Kid
Tror det blir fine kjoler!




Om jeg lykkes med kjolene avanserer jeg selvfølgelig...
En tunika (over), noe tøft undertøy, eller en bukse og lue står også på planen...







Og jeg har kjøpt en del stoff som jeg tenkte ha til min nye hobby - blant annet disse;







Vårstemning?? :)

Så mamma - om du trodde du skulle få tilbake symaskina di snart! NOT!

Og om det aldri dukker opp noen bilder av kjoler og andre klær her inne på bloggen - så gikk det ikke noe særlig ;)

2 kommentarer:

  1. spennende.. tru itj du skuffe oss;) så vente spent på resultat etter kvart. virkelig arti når man får d t da. å my fine stoff du ska bruk. trur nok de små modellan bli riktig så søt..

    SvarSlett
  2. oi, så spennanes:) Gler me t å sjå resultatet.... kjempefine stoff du ha kjøpt.

    SvarSlett