lørdag 31. januar 2009

Badeoppdatering og kreativ helg

Nå begynner vi å få et inntrykk av hvordan badet vårt blir! Store fliser ser ut til å være veldig lette å legge for de fyker jo opp på veggen i full fart! Nå skal det sier at samboeren har valgt å begynne med det lette der han nesten ikke behøvde å kappe da - så jeg regner med at det blir en del flere banneord å høre når han skal begynne på nisjene mine! :)

Dekorflisene blir der stripa er. Gleder meg til de kommer på veggen!


I hjørnet på gulvet blir det svarte rullesteiner! Tror det blir STILIG!

Nå er altså en og en halv vegg ferdig - og det tross i en laaaang pause med bursdagsfeiring i dag. Så det blir spennende å se hvor langt vi er kommet på slutten av dagen i morgen! (Da får han ikke så lang kaffepause altså! ;) )
Jeg slo til og var litt kreativ i går jeg også. Mammaen til bursdagsbarnet var så snill at hun ønska seg "ett minne som han kan ha på rommet sitt" i ettårsgave til lille Nicolai som vi er Gudmor og Gudfar til, så da måtte jeg jo lage noe, og det ble disse bildene han kan ha på rommet sitt.
Nå skal jeg gå å være enda litt mere kreativ og sy gardiner til do! Det er sånn ca femten år siden sist jeg tredde ei nål på ei symaskin, så det blir spennede å se hvordan det resultatet blir! Men fikk så lyst til å prøve meg, og har nå vært å plyndra stoffskapet til mamma for de fineste stoffene hennes! :)

1 kommentar:

  1. så herlig badet bli... å så fin gave t lille tantegutten da...<3

    SvarSlett