lørdag 24. januar 2009

Helg

Deilig med helg!
Nå skal vi straks spise en god svensk helgefrokost med risengryngrøt, nystekte baguetter og kokte egg! :)
Etterpå drar jeg og Sara en tur til Frøya for å hente baderomsbelysningen imens Leah tar seg en dupp og Patrik fortsetter badeoppussingen. Tror han skal begynne med veggplatene i dag og så tetting og membran på gulv.
Så blir det flislegging neste uke! JIPPI! Det er jo da det begynner å bli gøy!!! :)

Imens jeg venter legger jeg ut noen flere inspirasjonsbilder til pynt...:)



Herlig vindu!
Det var jo egentlig et varmt koslige bad jeg skulle ha - i beige og brun... men så ble det svart og hvitt gitt! Men tror ikke vi kommer til å angre!




Slettvoll kan det! Så fort de to trollene mine slutter å grise når de spiser sjokoladeis i sofaen skal jeg ha en helt lys sofa og stoler! ;)


God helg alle som titter innom oss! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar