onsdag 1. juli 2009

Tøy fra bestemor skap

Ok - nå lurer jeg litt på hva som har skjedd med meg -for jeg som har hata alt retro har nå begynt å tenke på å sy kjoler i retromønster...

Derfor var jeg i bestemors sengetøyskap å kikka litt i dag... Det var ikke det helt store, fordi min bestemor lenge har vært en ivrig veverske og har klipt opp alle sine gamle sengetøy selv - men jeg fant noen kule!


Fant to sånne sengetepper i litt tungt stoff - tror faktisk jeg skal sy meg en kjole selv av dette...



Dette søte barnestoffet har kanskje vært mammas hodeputetrekk?
Dette er ikke kjempegammelt tror jeg - men fint var det likevel...
Og dette var jo skikkelig retro da...lurer på om dette passer til snekkerbukser?

Og dette var det kuleste av alle syns jeg. Dette har en av mine tanter begynt å klippe i for å sy seg selv en kjole -men vi ble enige om at det ikke kom til å bli savnet etter så mange år, så jeg tok det...

1 kommentar:

  1. Så gøy. Ja, sy kjoler av retro-stoffet, så får vi se!! ;O)
    Jeg syns det er utrolig kuult med retro-kjoler. Og spesielt til barn!!

    Lykke til!
    Og ha noen nydelige dager i sola.

    Hilsen Liv

    SvarSlett