søndag 19. juli 2009

Arbeidsbukse og skatesko

Imens jeg syr rosa kjoler til mine søte små er det noen som vil noe annet.... ;)



I går kom sambo hjem fra Sverige med Blå-kläder arbeidsbukse til største jenta(de hadde ikke toårs-størrelse ellers hadde det nok blitt en til!)

I tillegg har svigermor kjøpt DC-shoes til begge jentene!

Så utrolig kule skatesko!
" vi har likæns som Limpan" (onkelen) sier Sara stolt!



Også med Barbie i hånda...;)
Nå har jeg hivd buksa i vasken selv om jeg egentlig ikke fikk lov - men det spørs om pappa sørger for at den blir skitten like fort igjen... ;)

1 kommentar:

  1. Sånn er det når jentene blir med pappa alene på ferie vuttu ;)
    Jeg har vært inne å lest på bloggen din jevnlig, bare litt dårlig til å legge igjen kommentarer.

    Ha en fortsatt god sommer!

    SvarSlett