mandag 27. april 2009

Salongbord-halvferdig

Kjøpte dette salongbordet på brukhandelen. Det var jo ikke så fint som det jeg egentlig ville ha -men siden jeg hadde solgt det gamle(smart!) så måtte jeg få tak i noe...



Og jeg tror ikke det blir så verst.
Nå har det fått et strøk med grunning og et halvt lag med bengalack...


Ellers har ejg sydd meg veske i kveld - eller dvs tre kvelder og flittig bruk av sprettekniven brukte jeg... Og så ble jeg ikke helt fornøyd engang - men ettersom det var så mye arbeid måtte jeg vise den frem likevel...;) Nå går jeg tilbake til kjoler!


1 kommentar:

  1. bordet bli fint d da... :) vil tru du male ganske my for tia;) hehe. har mala idag å.. garasje.. må mal ferdig nå møbla å men e så my aina å gjør for tia.. å fin vesk da.. du e råflink :)

    SvarSlett