tirsdag 7. april 2009

Bytur og nytt oppussingsprosjekt

I dag har jeg og svigerinna mi vært på en laaaaang og kjempekosli bytur med masse shopping! Jeg hadde med meg spisestuemøblene mine inn til byen og solgte dem.
Jeg kom imidlertid ikke tilbake med spisestuemøbler men med mye annet morsomt!


Denne lampa fra Ikea har jeg sikla på ei stund - og når den var enda vakrere i virkeligheten enn på bildet var det jo ikke noe å spekulere på...



Rammer til bildeveggen min ble det også i fleng - så nå må bare veggordene komme snart!






Stoler til kjøkkenmøblene har jeg sett etter ei stund - også fant jeg noen jeg likte til 20 kr stk på
jysk!



Der ble det også Hello Kitty stoff, og puter på ikea til 9 kr stykk skal få nye trekk :)
Jeg kjøpte også spraymaling på Biltema til kandelaberene og nesten en kandelaber i størrelse XXL (140 cm?) ett annet sted- men den får nok vente til neste lønning...;)

Og sist men ikke minst - på en brukthandel fant vi dette skapet;


Det er ikke farlig når man låner med seg en stor bil - men vi sleit likevel litt med å få inn dette altså - øyemålet er ikke særlig bra - men hjem kom det!
Og nå blir det enda mer maling etter påske!
Artig!!! :)
God påske til alle sammen!

3 kommentarer:

  1. Hei! Koselig at du la igjen en kommentar inne på min blogg! Tusen takk. Kuult at du skal i gang med et møbel-oppussings-prosjekt! Det er alltid gøy å se resultatet!

    Jeg har kjøpt det hvite og blå-stripete stoffet på Stoff og Stil. Ved Drammen.

    Hilsen Ljo :O)

    SvarSlett
  2. Veldig flott skap,jeg å vil ha!!!:)Flott kitti stoff,hvor fikk du tak i det?

    SvarSlett
  3. åh... arti med bytur.. solgt spisestuemøblan ja.. bli arti å sjå når du finn nå nytt:) å det skapet va lekkert da. æ har fått to skap av vennina t mamma... ska hent dem seinar...:)

    SvarSlett