onsdag 15. september 2010

Stort loppis i helga!





I helga arrangeres det et svært loppemarked i grendahuset i Fillan. Første gang jeg er med å arrangerer loppemarked - før har jeg bare besøkt dem.
Og dette er gøy! Det er så utrolig masse stilig (og også mye ikke så stilig) som dukker opp i eskene!
Her er eksempel på noe av det som blir å finne i Grendahuset på Fillan i helga.


Retro helt i tiden!

Blå-hvitt-hjørnet

Disse vekker iallfall minner hos meg - fikk lyst til å begynne å lese gamle bøker igjen! :)



Kul koffert

Respateksbord er vel også inn nå - ikke helt der enda jeg men...

Her er noe av aktionshjørnet


Hva med en sukkerspinnmaskin?

Eller LP-plate -den "nyeste" av Åge eller Chopin...

Eller kanskje du vil ha noe fra julekroken?


Masse leiker, bøker, glass, møbler, nips, dingser og kupp!

Lørdag 11 - 17 og Søndag 12 - 15 med auksjon klokka 13!


2 kommentarer:

  1. Ja, der var det litt av hvert,,,til en hver smak)))
    Men så glimt av han Åge der på ei plate da)))
    Lykke til,dyktig er du)

    SvarSlett
  2. Var der i fjor jeg;) Blir ikke tur i år nei. Kos deg!!
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett