søndag 10. januar 2010

Prosjekt systue

Da er vi igang med et helt nytt prosjekt!
Jeg har fått kjellerstua til disposisjon til systue og lager for den nye nettstoffbutikken jeg snart skal åpne!

Slik ser peisestua ut i dag:

Bokhylla er foresten Sara 4 år sitt prosjekt...;)


Jeg er igang med å male veggene i en helt ny (for meg) teknikk. Lasering med oljemaling - utrolig vanskelig å få det helt jevnt - og jeg er ikke helt enig med meg selv om jeg er fornøyd så langt...
Tarappa skal også renoveres og jeg skal prøve ut en ny gulvolje som vistnok skal være veldig fin. Kastanjeolje på trinneen og resten av trappa blir egghvit. Gulv har jeg ikke bestemt meg or - men mulig det blir mørkt som trappetrinnene...
Så skal samboeren min bygge sybord, klippebord og hyller til meg! Spennende!! :)

6 kommentarer:

  1. Så deilig med et helt eget rom til prosjekter, du er kjempeheldig:o) Pg så gøy som det er og pusse opp;o))

    Lykke til, er spent på resultatet!

    Klem Line

    SvarSlett
  2. Så spennende!
    Lykke til!!

    Hilsen Liv ;O)

    SvarSlett
  3. Jeg har faktisk ikke oppdaga denne blogg før i dag. Og nå har jeg bladd meg gjennom innlegg etter innlegg. Her var det mye spennende, Venke. :)
    Lykke til med syrommet. Gleder meg til å se når det blir ferdig:)

    SvarSlett
  4. Åh..så herlig.Så stor plass å pussle på.Bli litt av ei systue tenker jeg...hold oss oppdatert)))

    SvarSlett
  5. Men vad e det jag ser, kajaken ser ju nästan klar ut, photoshop??

    Martin

    SvarSlett
  6. Så klart jeg oppdaterer underveis! :)
    Du får tjuvkika inn på Jennies facebook, Martin! Fins massa kort på den der! Helsa så mycke! :)

    SvarSlett