fredag 5. juni 2009

Sommerstemning og retrobukse

Se den herlige buksa! Må innrømme at jeg ble litt skeptisk når jeg så den første gang - men så kom den i posten i dag og den var jo SÅÅÅÅ herlig!


Denne vant jeg på sykroken!
Litt stor -men flytter jeg litt på knappene blir den perfekt.
Lillis har laga denne buksa! Nydelig! Og dere må sjekke ut de fine kysene hennes også -Her!





I helga har jeg helgevakt - men skal prøve å få tid til både å sy litt og male møbler i løpet av helga for det! Har jo alt for mange halvferdige prosjekt etter hvert.. Men noen timer så tror jeg iallfall et par burde bli ferdig...:)


Legger ut litt vårstemningsbilder imens - tatt på en fototur for et par uker siden.
GOD HELG!!!

3 kommentarer:

  1. å, såå herlig hun var i buksen!!!

    SvarSlett
  2. Råkul bukse!!
    Flotte bilder du har tatt på vårturen;)
    God helg fra Maja

    SvarSlett
  3. Tack så mycket! Det var kul att höra =) Du är duktig bakom kameran du med, riktigt roligt att kika in och se vad ni pysslar med i huset. Hälsa Patrik!

    SvarSlett