fredag 26. juni 2009

Haremsbukse og bading

Først må jeg legge ut noen bilder fra sist helg... Hadde besøk og det var en toppen helg!



Her ser dere linselusene Johanna og Jennie fra Sverige på DDE-fest.

Lørdag dro vi til hytta og bada og tok nattbading i stampen. Herlig men - gud så lang tid det tok å få vannet varmt!
Noen gjorde sitt for at det skulle kjennes litt varmere...;)
Iallfall - en super helg :)


Og så har jeg sydd litt igjen. Det blir hyttetur igjen i helga, og det er meldt så fint vær - så nå måtte jeg bare prøve meg på en haremsbukse. Dette plagget som samboeren min og mange andre menn med han HATER;)



Selv synes jeg den ble kul - og superbehagelig!!! :)

2 kommentarer:

  1. Oi, første gangen jeg har sett en haremsbukse som jeg har syntes var kul! Flink du er! :) Og den stampbadinga så herlig ut...Ha en herlig helg!

    SvarSlett
  2. såg ut som ei herlig helg:) Kjempefin buks, du e flenk. Va det vanskelig å sy den? E tør ikke heilt å begynn e....

    SvarSlett