tirsdag 22. februar 2011

Award!

Jeg har fått en award -og sånt er jo artig!! :)


Tusen takk til Prinsesse Vilikke som syr masse stilig og som pusser opp et flott hus!

Følgende spørsmål skal besvares:

  1. Ta opp nærmeste bok, slå opp på s 18 og linje 4, hva står det der? - Beskriv vad du ser, hör och kommer att känna når du får det. (boka Rivstart - Hur du startar og får fart på et företag inom ett halvår)
  2. Hva så du sist på tv? Gløtta litt på Ullred på Tven i går:)
  3. Bortsett fra datamaskinen, hva hører du nå? Syke barn som ser Tv i stua.
  4. Når var du sist ute, og hva gjorde du da? Var ute å handla inn til bursdagselskap og bar ut 20 pakker med gulv til bua i går...:/
  5. Hva har du på deg nå? Eh.. hjemmeklær -joggebukse og en stor t-skjorte.
  6. Hvilken film så du sist og hva het den? Den der Will Smith er superhelt.
  7. Skulle du kunne overveie å flytte til utlandet? Ja! Og det har jeg nettopp gjort! Men skulle også tenke meg å flytte lenger bort og mot varmere isteden for kaldere vintre.
Awarden skal nå videre til 7 stykker, så da gir jeg den til disse 7 flotte bloggene:


Som jeg kjenner alle i virkeligheten også - og som er noen flotte damer i tillegg til at de også har blogger jeg elsker å lese!! :)

1 kommentar:

  1. Tusen takk Venke, lenge siden jeg har fått en reward nå så det var superkoselig. :)
    Klem Ellen :)

    SvarSlett