mandag 10. januar 2011

Oppdatering


Det har stoppa opp litt her med oppussinga vår - eller dvs vi gjør noe -men ikke noe som vises. Skrape tapet f eks - er en veldig kjedelig men ofte nødvendig jobb om man skal pusse opp.
Men går fint an å leke i et stue som pusses opp - Man kan feks leke at arbeidslampa er ei sol og kle av seg og smøre seg inn med solkrem :)



Ellers har skapdørene på veslas rom fått roooosafarge på seg - et strøk og et par til må sikkert til - neste gang kjøper jeg maling i Norge!


Her er soverommet vårt der vi har skrapa tapet til den store gullmedaljen - eller egentlig mest samboeren min.
Tapet og maling er kjøpt inn(før jeg testa svensk maling - men et annet merke - så man kan jo håpe), og et par strøk og tapet skal nok på denne uka. Ny seng er også bestilt og det skal bli utrolig deilig å få sove i nysenga i et nytt rom etter å ha ligget på gulv og sovesofa ei tid nå.

Og her er gulvet vi skal ha i stua, i gangen og i kjøkkenet - det tror jeg blir sååå bra! For et år siden hadde jeg aldri valgt et så mørkt gulv - men det er liksom litt annen stil i huset her - og jeg tror det blir knallbra!

2 kommentarer:

  1. Dette tror jeg blir kjempebra! Dåkker e flink, digga lysekrona på soverommet. Gleda me tell å kom å sjå.

    SvarSlett
  2. Spennende å følge med hva dere driver på med der borte i utlandet! Godt nytt år til deg, forresten :)

    SvarSlett