søndag 15. november 2009

Messe

Var på messe i helga og solgte egenproduserte klær for første gang!
Der var det også mye å kjøpe så nettoen ble ikke så bra...
Må vise frem litt her:

Måtte kjøpe denne stigen

Super idé! Tenkte den ble stilig med nisser og pynt til jul!!
Glasspynt
Og denne veska tok dama 50 kroner for! Jeg ville gi henne mer - men hun nekta!

Og votter til Sara. 60 kroner - ikke verdt å strikke selv...
Og heklebrikker til 35 kr stykk - folk på Hitra vet ikke å sette pris på godt håndarbeide!


2 kommentarer:

  1. Hei :) Ser du har vært på messe, var du i rindalen, kjenner igjen stigen?? :) Min vennine som har lagd sånne, og hun var på rindals messa idag :) Artig da :) Gikk desverre glipp av messen i helgen, det var dumt, kan tenke meg at det var masse nydelig å få kjøpt der :)

    klem Solveig!

    SvarSlett
  2. Hei, takk for koselig hilsen innen hos meg. Maskinen jeg bruker er en Bernina Artista 730. Se link her: http://no.bernina.com/product_detail-n3-i23-sNO.html

    Flott maskin, med ingen begrensninger som gir flotte resultater.

    Stikk gjerne innom julemessen, tror det kommer til å bli flott.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett